Kateri so izdelki, ki jih ponarejevalci najraje vzamejo pod drobnogled in si s ponaredki polnijo žepe na račun kupcev, ki ne vedo, da kupujejo ponaredke, ali pa jih kupujejo zaradi ugodnejše cene? Premeteni in dobička željni ponarejevalci najraje ponarejajo ekskluzivne švicarske ure, francoska dizajnerska oblačila in italijanske usnjene izdelke.
Predstavnik vsake uspešne znamke vam bo povedal, da so za zasnovo, razvoj in rast znamke potrebni ogromni napori. Razvoj znamke do statusa modne ikone običajno zahteva cel kup priprav, inovacij in sprejemanj odločitev o morebitnih tveganjih. Lastniki luksuznih znamk v razvoj točno določene podobe, zagotavljanje kakovosti svojih izdelkov in ohranjanja dobrega imena vložijo nepredstavljive vsote denarja ter neštete ure dela. Obenem vzpostavitev trajnostno usmerjene znamke zahteva zaposlovanje strokovnega kadra ter pozicioniranje na že tako nasičenem trgu. Dejstvo je, da najbolj oboževane znamke niso postale priljubljene po naključju, temveč so si morale svojo pot do modnih ikon ustvariti v dolgotrajnem procesu.
Kakovost in varnost izdelkov se močno razlikujeta, če kupite original ali ponaredek. Originalni izdelki morajo prestati različna varnostna preverjanja in teste, ki zagotavljajo varno uporabo izdelkov za potrošnika. Ponarejena oblačila, čevlji in modni dodatki, ki se prodajajo na nenadzorovanih trgih in kanalih, pa so lahko obdelani s kemikalijami, ki sprožijo številne alergične reakcije in škodijo zdravju. Najbolj tvegano v tem pogledu je kupovanje prek svetovnega spleta, saj na njem ne veljajo enaka pravila kot v fizičnih trgovinah.
Glede na poročila različnih organizacij (npr. Europol, Interpol, Urad Združenih narodov za droge in kriminal) se z dobičkom od ponarejanja znamk financirajo druge nezakonite dejavnosti in organizirani kriminal, kot sta trgovina z ljudmi in tihotapljenje drog.
Vsak potrošnik z nakupom ponaredka povzroča večplastno škodo sebi, svoji okolici, imetnikom znamk in širši družbi. Poceni ponaredki ne škodijo zgolj vašemu zdravju in ne oškodujejo le prestižne znamke, katere ponaredek ste kupili. Takšni nakupi neposredno vplivajo tudi na delovna mesta, davčne prihodke in širši krog posameznikov. Poleg tega se podjetja, ki poslujejo v skladu s predpisi, ves čas borijo z nepravično konkurenco tistih podjetij, ki kradejo ideje in delo drugih. Posledično imajo proizvajalci pristnih znamk manj dobička in na razpolago manj sredstev za naložbe v inovacije, medtem ko ponarejevalcem ni treba vlagati v razvoj izdelkov. Ena od posledic tega začaranega kroga je tudi svetovna gospodarska rast in razvoj.