Uspešno podjetje se mora nenehno razvijati in vlagati v svoje znanje, inovativne metode poslovanja, razvoj izdelkov ali storitev. Intelektualni kapital naj bo skrbno varovan kot poslovna skrivnost, saj lahko le na ta način podjetju prinese konkurenčno prednost.
Poslovne skrivnosti zavarujete tako, da v ustreznih dokumentih opišete, za katere podatke gre, kako morajo zaposleni v vašem podjetju ravnati z njimi in kdo mora imeti dostop do katerih podatkov. Tudi v pogodbah o zaposlitvi in drugih ustreznih dokumentih jasno opredelite, kako je treba ravnati s poslovnimi skrivnostmi.
Zavedati se je treba, da je poslovne skrivnosti, vključno s tehnološkim znanjem, podatki o potrošnikih in analizo trga, mogoče izdati. To lahko storijo, na primer, nekdanji zaposleni in zunanji sodelavci, zato je priporočljivo kar najbolj omejiti število oseb, ki imajo dostop do vaših poslovnih skrivnosti.
Prosto dostopni podatki o vaših izdelkih kršilcem olajšajo ponarejanje in piratstvo, zato razmislite, katere informacije naj bodo na voljo javnosti.